بورس و پذیرش تحصیلی، از دیپلم تا دکترا...

 

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد....

 

   

 

با سلام و عرض خسته نباشید...

در پست قبلی قول داده بودیم که در این پست توضیحات بیشتری در مورد جزئیات کارمان خواهیم داد و اکنون نیز خرسندیم که در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

و اما جزئیات کار:

چیزی را که معمولاً آخر می گویند را ما می خواهیم اول بگوئیم تا شما به تفاوت کار ما  با سایر شرکت ها پی ببرید: تیم اجرایی ما تقریباً تمام هزینه کار خود را پس از اخذ کردن پذیرش یا بورس تحصیلی از دانشگاه مربوطه دریافت می نماید و فقط  ۵٪ از کل هزینه ها جهت هزینه پست وهزینه های درخواست یا اصطلاحاً Apply کردن وغیره را به عنوان پیش پرداخت دریافت می نماید و ما بقی را بسته به شرایط قرارداد شده پس از پایان پروسه کاری(حداکثر سه ماه ) دریافت می نماید.

 

توجه: یک مشکل بزرگ!

مهمترین مشکلی که مانع خارج شدن متقاضیان پسر می باشد این است که مشمول خدمت سربازی می باشند اما ما برای آنان نیز پیشنهادی داریم:

ابتدا اعتبار دانشگاهی که قرار است پذیرش یا بورس تحصیلی اخذ کنید را از سفارت علوم استعلام کنید و در صورت مثبت بودن جواب،شما می توانید با شرایط خاصی طبق قانون جمهوری اسلامی ایران از کشور خارج شوید و پس از اتمام تحصیلات می توانید در مقابل وجهی خدمت خود را بخرید.در مورد این مطلب برای آنانکه این مشکل را دارند بیشتر توضیح خواهیم داد.(فقط برای داوطلبان لیسانسه و بالا تر)

 

-شرایط بورس تحصیلی:

چه کسانی می توانند بورس تحصیلی بگیرند؟

بورس تحصیلی فقط برای مقاطع تحصیلی لیسانس به بالا می باشد* که به صورت مجزا در زیر توضیح داده خواهند شد:

*:همه افراد که خواستار اخذ بورس تحصیلی هستند باید مدرک تافل(۵۸۰ تا ۶۰۰ به بالا) یا ایلتس (۵.۵ تا ۶ به بالا) را دارا باشند.

 

۱-بورس برای کارشناسی ارشد(ویژه متقاضیان لیسانسه):

معمولاً برای این افراد گرفتن بورس تحصیلی دشوار می باشداما تیم اجرایی ما می تواند با توجه به شرایط متقاضیان این امکان را میسر سازد،البته قابل ذکر است افرادی می توانند با این شرایط بورس دریافت کنند که معدل دوره تحصیلی آنها ۱۵ یا ۱۶ به بالا باشد(بسته به رشته متفاوت است) یا فعالیت های گروهی و عملی زیادی را در طول دوره تحصیل انجام داده باشند.

*:البته ما به کسانی که شرایط فوق را دارا نیستند پیشنهاد می کنیم که بخش پذیرش تحصیلی را بخوانند.

۲-بورس برای دکترا و مقاطع بالاتر(ویژه کارشناسی ارشد و بالاتر):

معمولا ۹۰٪ این افراد موفق به دریافت بورس تحصیلی می شونداما افرادی اولویت بالاتری دارند که دارای رزومه تحصیلی خوبی باشند

ما برای تهیه بورس این افراد  ۶۰٪ تضمین می دهیم و قادر به تهیه اخذ سه نوع بورس که عبارتند از بورس تحصیلی، فرصت مطالعاتی یا ارساس(ORSAS) و بورس تحقیقاتی می باشیم.

 

-شما کدام کشور را انتخاب می کنید؟

 همانطوری که از پیش ذکر شد ما از هر دانشگاهی در هر کشوری توانایی اخذ کردن بورس تحصیلی(با توجه به شرایط متقاضی)را دارا هستیم.

اما پیشنهادات ما به شما:

۱-دانشگاه و کشوری را در اولویت قرار دهید که یکی از بستگان شما در آنجا اقامت دارند تا شما دچار سر درگمی یا اصطلاحاً  "Calture Shock"  نشویدو حداقل یک ماه اول را در نزد آشنایانتان اقامت داشته باشید تا با محیط و اجتماع بیشتر آشنا شوید.

۲-مژده ما به شما!! (البته اگر تا به حال نشنیده اید):در سوئد(فعلاً تا ۲۰۰۷) و آلمان و چند کشور دیگر دانشگاه ها دولتی می باشند و هزینه تحصیل تقریباً صفر است و شما بدون بورس تحصیلی نیز می توانید در آنجا با حداقل هزینه ها تحصیل کنید. به همین دلیل ، اگر آشنایانی را در این کشور ها دارید هر چه سریع تر اقدام کنید.به خصوص که فصل پذیرش نزدیک است!! 

۳-کانادا و انگلستان: این دو کشور، هم از لحاظ دادن پذیرش تحصیلی سریع تر هستند و هم از نظر دادن ویزا به دانشجویان ایرانی راحت تر عمل می کنند.البته نادیده نگیرید که دانشگاه ها در سطح تحصیلی بالایی قرار دارند و گرفتن بورس تحصیلی از چنین دانشگاه هایی یکی از آرزوهای هر دانشجو است.

۴-استرالیا، ژاپن و آمریکا:این کشور ها نیز از لحاظ  علمی از سطح بالایی بر خوردارند و وجود دانشگاه هایی نظیر هاروارد همه ساله موج دانشجویان را به سمت این کشور ها سرازیر می کند.اما ما این کشور ها را توصیه نمی کنیم زیرا اخذ کردن ویزا از این کشور ها برای ایرانی ها مقداری مشکل آفرین است،اگر ریسک آن را بپذیرید ما برای شما اقدام می کنیم.

۵-کشورهای آسیای شرقی همچون مالزی، سنگاپور، چین و هند هم مناسبند.اما  ما به علل مختلف توصیه نمی کنیم.(اگر متقاضی ادامه تحصیل در این کشورها هستید با ما تماس بگیرید.)

 

 

-هزینه های مربوطه:

از آنجایی که با گرفتن بورس تحصیلی بسته به کشور مورد علاقه شما ۲۰ تا ۳۰ هزار یورو صرفه جوئی می کنید و با توجه به زحمات شبانه روزی که طی این سه ماه(فقط جهت گرفتن پذیرش) و چند ماهی که برای اخذ بورس تحصیلی متحمل می شویم هزینه ما فقط ۱هزار یورو* می باشد که ۵٪ آن معادل ۵۰ یورو را بعد از درخواست شما،(با تمام متقاضیان قرار دادی بسته خواهد شد که بسته به مشخصات نوع قرار داد فرق می کند) جهت هزینه هایی همچون پست و  درخواست کردن یا اصطلاحاً Apply کردن(برای سازمان هایی نظیر UCAS) وغیره دریافت می داریم و مابقی را بعد از تحویل پذیرش به شما، دریافت می کنیم! (قابل ذکر است که بگوئیم  هزینه ای را که ما دریافت می کنیم تقریباً یک پنجم شرکت های مختلف است، تحقیق در مورد صحت این حرف با شماست!)

*:افرادی که از کار ما راضی بوده و افرادی را معرفی کنند بسته به تعداد ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف ویژه دریافت می دارند.

 

-مدارک مورد نیاز:

۱-کپی رنگی ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی

۲-دو نامه از استادان پیشین (Reference Letter)

۳-رزومه (VITAE)

۴-مدرک معتبر زبان(IELTS , etc)

۵-دو قطعه عکس پرسنلی

 

-شرایط پذیرش تحصیلی:

چه کسانی می توانند پذیرش تحصیلی بگیرند؟

پذیرش تحصیلی فقط برای مقاطع تحصیلی دیپلم به بالا می باشد* که  در زیر توضیح داده خواهد شد.

*:همه افراد که خواستار پذیرش تحصیلی هستند باید مدرک تافل(۵۵۰ تا ۶۰۰ به بالا) یا ایلتس (۵.۵ تا ۶ به بالا) را دارا باشندو در غیر این صورت ما فقط می توانیم از چند دانشگاه معتبر انگلیسی برای آنها پذیرش اخذ کنیم.

پذیرش برای کارشناسی و کارشناسی ارشد(ویژه متقاضیان لیسانسه و دیپلمه):

برای افراد لیسانسه ای که گرفتن بورس تحصیلی به علت نداشتن شرایط فوق دشوار می باشد وهمچنین افراد دیپلمه، ما قادر به اخذ پذیرش تحصیلی برای این افراد به طور ۱۰۰٪ تضمینی می باشیم و شما را در ظرف مدت  فقط سه ماه دانشجوی دانشگاه دلخواهتان می کنیم.

***: قابل ذکر است که ما این مورد را فقط به کسانی توصیه می کنیم که از نظر مالی یا از طرف ایران یا از طرف بستگان در کشور مربوطه تضمین و پشتوانه مالی داشته باشند، البته در کشورهایی نظیر انگلستان اجازه ۲۰ ساعت کار در هفته به دانشجویان داده شده است که با مدرک لیسانس می توان شغل مناسبی را پیدا کرد و تقریباً هزینه های زندگی و تحصیل را از این راه در آورد و پس از اتمام دوره تحصیلی افراد به راحتی وارد بازار کار می شوند و هزینه های خود را جبران می کنند، اما ما این بخش را به هیچ عنوان به دیپلمه هایی که بنیه مالی قوی ندارند توصیه نمی کنیم (از طرفی دوره تحصیلی کارشناسی طولانی تر از کارشناسی ارشد می باشد!)

 

 

-شما کدام کشور را انتخاب می کنید؟

 همانطوری که از پیش ذکر شد ما از هر دانشگاهی در هر کشوری توانایی اخذ کردن پذیرش تحصیلی را دارا هستیم.

اما پیشنهادات ما به شما:

۱-دانشگاه و کشوری را در اولویت قرار دهید که یکی از بستگان شما در آنجا اقامت دارند تا شما دچار سر درگمی یا اصطلاحاً  "Calture Shock"  نشویدو حداقل یک ماه اول را در نزد آشنایانتان اقامت داشته باشید تا با محیط و اجتماع بیشتر آشنا شوید.

۲-مژده ما به شما!! (البته اگر تا به حال نشنیده اید):در سوئد(فعلاً تا ۲۰۰۷) و آلمان و چند کشور دیگر دانشگاه ها دولتی می باشند و هزینه تحصیل تقریباً صفر است و شما بدون بورس تحصیلی نیز می توانید در آنجا با حداقل هزینه ها تحصیل کنید. به همین دلیل ، اگر آشنایانی را در این کشور ها دارید هر چه سریع تر اقدام کنید.به خصوص که فصل پذیرش نیز نزدیک است!! (*:برای دیپلمه هایی که آلمان را انتخاب می کنند زبان آلمانی شرط است.)

۳-کانادا و انگلستان: این دو کشور هم از لحاظ دادن پذیرش تحصیلی سریع تر هستند و هم از نظر دادن ویزا به دانشجویان ایرانی راحت تر عمل می کنند.البته نادیده نگیرید که دانشگاه ها در سطح تحصیلی بالایی قرار دارند و گرفتن پذیرش تحصیلی از چنین دانشگاه هایی یکی از آرزوهای هر دانشجو است.

۴-ژاپن، استرالیا و آمریکا:این کشور ها نیز از لحاظ  علمی از سطح بالایی بر خوردارند و وجود دانشگاه هایی نظیر هاروارد همه ساله موج دانشجویان را به سمت این کشور ها سرازیر می کند.اما ما توصیه نمی کنیم زیرا اخذ کردن ویزا از این کشور ها برای ایرانی ها مقداری مشکل آفرین است،اگر ریسک آن را بپذیرید ما برای شما اقدام می کنیم.

۵-کشورهای آسیای شرقی همچون مالزی، سنگاپور، چین و هند هم مناسبند.اما  ما به علل مختلف توصیه نمی کنیم.(اگر متقاضی ادامه تحصیل در این کشورها هستید  با ما تماس بگیرید)

 

-هزینه های مربوطه:

با توجه به زحمات شبانه روزی که طی این سه ماه(جهت گرفتن پذیرش) متحمل می شویم هزینه ما فقط  پانصد یورو* می باشد که ۵٪ آن معادل ۲۵ یورو را بعد از درخواست شما، (با تمام متقاضیان قرار دادی بسته خواهد شد که بسته به مشخصات نوع قرار داد فرق می کند) جهت هزینه هایی همچون پست و و هزینه های درخواست کردن یا اصطلاحاً Apply کردن(برای سازمان هایی نظیر UCAS) وغیره دریافت می داریم و مابقی را بعد از تحویل پذیرش به شما دریافت می کنیم!

(قابل ذکر است که بگوئیم  هزینه ای را که ما دریافت می کنیم تقریباً یک پنجم شرکت های مختلف است، تحقیق در مورد صحت این حرف با شماست!)

*:افرادی که از کار ما راضی بوده و افرادی را معرفی کنند بسته به تعداد ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف ویژه دریافت می دارند.

 

-مدارک مورد نیاز:

۱-کپی رنگی ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی

۲-دو نامه از استادان یا معلمان پیشین که شما را می شناسند (Reference Letter)

۳-رزومه (VITAE)

۴-مدرک معتبر زبان(IELTS , etc)

۵-دو قطعه عکس پرسنلی

***:همه افراد که خواستار پذیرش تحصیلی هستند باید مدرک تافل(۵۵۰ تا ۶۰۰ به بالا) یا ایلتس (۵.۵ تا ۶ به بالا) را دارا باشندو در غیر این صورت ما فقط می توانیم از چند دانشگاه معتبر انگلیسی برای آنها پذیرش اخذ کنیم.

 

این بود خلاصه ای از خدمات ما،

با ما تماس بگیرید تا شما را مشاوره کنیم، حتی اگر نمی خواهید از طریق ما اقدام کنید.

 

با تشکر فراوان

مدیریت وبلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد